Novas
O BNG proporá ao pleno de mañá dedicar espazos públicos de Oleiros ao 25 de  abril portugués e aos Mártires de Carral

O BNG proporá ao pleno de mañá dedicar espazos públicos de Oleiros ao 25 de abril portugués e aos Mártires de Carral

O BNG de Oleiros recupera para o pleno municipal que se celebra mañá xoves 26 de abril a proposta, xa formulada noutras ocasións, de dedicar algún espazo público do concello a dous feitos históricos que se conmemoran, precisamente, hoxe e mañá: a revolución que marcou a caída da ditadura e o retorno da democracia ao país veciño en 1974, e a chamada Revolución Galega de 1846, que rematou un 26 de abril de aquel ano co fusilamento dos chamados “Mártires de Carral”.

Ler nova
O BNG traslada ao Parlamento de Galiza a situación dramática e insostíbel da rede de saneamento na Gándara, na parroquia oleirense de Nós

O deputado do BNG no Parlamento de Galiza Xosé Luís Rivas Cruz, "Mini", achegouse este mediodía á parroquia de Nós, en Oleiros, para coñecer sobre o terreo os constantes problemas coa rede de saneamento que padecen veciñas e veciños da zona da Gándara, especialmente no inicio da Rúa Bartolomé de las Casas, desde hai máis dunha década.

Ler nova
O BNG de Oleiros cre que o Ministerio de Fomento carece dunha estratexia  global de mobilidade para o tramo urbano da N-VI

O BNG de Oleiros cre que o Ministerio de Fomento carece dunha estratexia global de mobilidade para o tramo urbano da N-VI

Unha vez coñecida onte a publicación no BOE da saída a exposición pública do proxecto de reordenación do tránsito na zona do cruzamento do antigo Sol y Mar, en Perillo, o BNG de Oleiros estuda xa os detalles do proxecto dado a coñecer polo Ministerio de Fomento con vistas a presentar alegacións propias, se fose o caso, ou apoiar aquelas que puidesen chegar a promover veciñanza ou colectivos sociais.

Ler nova
O BNG de Oleiros proporá ao pleno municipal posicionarse contra a instalación dunha planta de pre-tratamento e almacenaxe de aceites e hidrocarburos no  peirao coruñés de Oza

O BNG de Oleiros proporá ao pleno municipal posicionarse contra a instalación dunha planta de pre-tratamento e almacenaxe de aceites e hidrocarburos no peirao coruñés de Oza

Recollendo a solicitude formulada pola Asociación veciñal Oza-A Gaiteira-Os Castros deste barrio coruñés, o BNG – Asembleas Abertas de Oleiros dará traslado ao pleno municipal que se celebra mañá dunha moción pola que se propón rexeitar a instalación dunha planta de almacenaxe e pre-tratamento de aceites industriais e hidrocarburos no peirao coruñés de Oza.

Bota a andar, a Plataforma pola Humanización da Avenida das Mariñas

Despois de dúas asembleas veciñais abertas celebradas na Praza de Agramar de Perillo xa está constituída e en marcha a Plataforma pola Humanización da Avenida das Mariñas, formada por veciñas e veciños de Perillo e outras zonas de Oleiros con decisión de pasaren á acción e retomaren as mobilizacións contra o abandono, o desleixo, as escusas e as mentiras a que as diferentes administracións -especialmente o Ministerio de Fomento do Goberno de España- teñen condenado esta parte do noso concello desde hai polo menos unha década.

Ler nova
O BNG de Oleiros chama a veciñanza a acudir ás asembleas do luns e mércores para informar das obras do “sifón” da Pasaxe

O BNG de Oleiros fai un chamamento a toda a veciñanza a participar activamente nas asembleas informativas convocadas polo goberno municipal, este luns día 9 nas Torres de Santa Cruz e o mércores 11 no auditorio da Fábrica de Santa Cristina, onde se agarda que se expliquen con detalle todos os cambios de tráfico que se producirán nos próximos meses con motivo das obras de construción do chamado “sifón” da Pasaxe.