Novas
O BNG pregunta ao goberno municipal se está previsto que Oleiros sexa  concello acolledor de persoas refuxiadas

O BNG pregunta ao goberno municipal se está previsto que Oleiros sexa concello acolledor de persoas refuxiadas

No marco do Día Mundial das Persoas Refuxiadas, celebrado este 20 de xuño en todo o planeta a instancias da ONU, o portavoz municipal do BNG de Oleiros, Fran Rei, vén de se dirixir por escrito á Concellaría de Cooperación do Concello de Oleiros, que dirixe Margarita Figueroa, para saber se o goberno municipal está a traballar nalgunha iniciativa que permita facer de Oleiros concello acolledor de persoas refuxiadas, ben no marco do Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade, de cuxa comisión executiva é membro o noso municipio, ben a través da FEMP, da FEGAMP ou dalgunha outra estrutura.

Ler nova
O BNG de Oleiros denuncia a grave situación de risco para a mobilidade a pé nas rúas Manuel Pardo de Andrade e Santo Domingo, en Dorneda

Ambas as dúas rúas (Manuel Pardo de Andrade e Santo Domingo) carecen de calquera mínima beirarrúa ou beiravía que permita o paso coas necesarias garantías de seguranza a pé. O tránsito de persoas tense que desenvolver integramente na calzada, polo que cando dous vehículos (un en cada sentido) coinciden na Rúa Manuel Pardo de Andrade con algún peón a seguranza na vía convértese en totalmente inexistente, véndose obrigados os coches a deterse. O mesmo acontece na Rúa Santo Domingo, onde a convivencia entre viandantes e vehículos no único sentido da vía é imposíbel.

Ler nova
O BNG proporá ao pleno de mañá dedicar espazos públicos de Oleiros ao 25 de  abril portugués e aos Mártires de Carral

O BNG proporá ao pleno de mañá dedicar espazos públicos de Oleiros ao 25 de abril portugués e aos Mártires de Carral

O BNG de Oleiros recupera para o pleno municipal que se celebra mañá xoves 26 de abril a proposta, xa formulada noutras ocasións, de dedicar algún espazo público do concello a dous feitos históricos que se conmemoran, precisamente, hoxe e mañá: a revolución que marcou a caída da ditadura e o retorno da democracia ao país veciño en 1974, e a chamada Revolución Galega de 1846, que rematou un 26 de abril de aquel ano co fusilamento dos chamados “Mártires de Carral”.

Ler nova
O BNG traslada ao Parlamento de Galiza a situación dramática e insostíbel da rede de saneamento na Gándara, na parroquia oleirense de Nós

O deputado do BNG no Parlamento de Galiza Xosé Luís Rivas Cruz, "Mini", achegouse este mediodía á parroquia de Nós, en Oleiros, para coñecer sobre o terreo os constantes problemas coa rede de saneamento que padecen veciñas e veciños da zona da Gándara, especialmente no inicio da Rúa Bartolomé de las Casas, desde hai máis dunha década.

Ler nova
O BNG de Oleiros cre que o Ministerio de Fomento carece dunha estratexia  global de mobilidade para o tramo urbano da N-VI

O BNG de Oleiros cre que o Ministerio de Fomento carece dunha estratexia global de mobilidade para o tramo urbano da N-VI

Unha vez coñecida onte a publicación no BOE da saída a exposición pública do proxecto de reordenación do tránsito na zona do cruzamento do antigo Sol y Mar, en Perillo, o BNG de Oleiros estuda xa os detalles do proxecto dado a coñecer polo Ministerio de Fomento con vistas a presentar alegacións propias, se fose o caso, ou apoiar aquelas que puidesen chegar a promover veciñanza ou colectivos sociais.

Ler nova
O BNG de Oleiros proporá ao pleno municipal posicionarse contra a instalación dunha planta de pre-tratamento e almacenaxe de aceites e hidrocarburos no  peirao coruñés de Oza

O BNG de Oleiros proporá ao pleno municipal posicionarse contra a instalación dunha planta de pre-tratamento e almacenaxe de aceites e hidrocarburos no peirao coruñés de Oza

Recollendo a solicitude formulada pola Asociación veciñal Oza-A Gaiteira-Os Castros deste barrio coruñés, o BNG – Asembleas Abertas de Oleiros dará traslado ao pleno municipal que se celebra mañá dunha moción pola que se propón rexeitar a instalación dunha planta de almacenaxe e pre-tratamento de aceites industriais e hidrocarburos no peirao coruñés de Oza.

Bota a andar, a Plataforma pola Humanización da Avenida das Mariñas

Despois de dúas asembleas veciñais abertas celebradas na Praza de Agramar de Perillo xa está constituída e en marcha a Plataforma pola Humanización da Avenida das Mariñas, formada por veciñas e veciños de Perillo e outras zonas de Oleiros con decisión de pasaren á acción e retomaren as mobilizacións contra o abandono, o desleixo, as escusas e as mentiras a que as diferentes administracións -especialmente o Ministerio de Fomento do Goberno de España- teñen condenado esta parte do noso concello desde hai polo menos unha década.